Internationaal cosmetica merk zoekt financieel-strategische partner na de doorgevoerde reorganisatie
B2B en B2C
Betreffende onderneming voert een internationaal beautymerk gespecialiseerd in cosmeticaproducten voor vrouwen.
Onderneming levert naast producten ook professionele opleidingen voor haar B2B klanten.
Sterke klantloyaliteit en zeer positieve reviews
Het merk genereert omzet via o.a. directe e-commerce en wederverkoop (B2B). Productontwikkeling en productie zijn geoptimaliseerd met Europese partners; fulfilment en schaalbare marketingkanalen zijn ingericht.
De onderneming heeft nu een winstgevend fundament gelegd, met groeiende omzet, sterke klantloyaliteit en zeer positieve reviews.
Aanleiding voor reorganisatie
Onderneming is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Daarbij werd een op dat moment succesvolle strategie aangehouden. De effecten van de corona crisis waren daarin (begrijpelijkerwijs) onvoorzien.
Een en ander heeft aanleiding gegeven tot een ingrijpende reorganisatie en nieuwe uitgangspunten voor de toekomst.
Strategisch-financiële partner
Onderneming zoekt een strategisch-financiële partner welke bereid is het werkkapitaal te versterken met 400K Euro. Toegevoegde waarde, complementariteit en aandelenparticipatie zijn zeker bespreekbaar.