Internationale groothandel (B2B en B2C) zoekt investeerder met toegevoegde waarde

Focus op e-commerce, maar ook andere verkoopkanalen

Betreffende Nederlandse onderneming is jong maar internationaal groeiend in de afzet van producten aan:

B2B – bouwwereld.

B2B – maakbedrijven en schoonmaakbedrijven.

B2B – hoveniers, telers en landbouw ondernemingen.

B2C – klussende consumenten.

B2C – tuinierende consumenten.

De producten worden gekenmerkt door hoogwaardige kwaliteit in combinatie met ecologisch verantwoorde productie en productsamenstelling.  

 

Eigen fulfilment en market places in kwartaal drie

Het fulfilment wordt op dit moment prima geregeld via een partner. Maar om meer marge te realiseren is de onderneming voornemens om het fulfilment inclusief nabewerking van de producten vanaf kwartaal 3 in eigen beheer te doen. In eerste instantie vanuit Nederland, maar op termijn ook via eigen fulfilment centers in andere EU landen. 

De gezochte liquiditeit is met name gericht op het kunnen bemensen van de groei en de inrichting van het eigen fulfilment. 

Levering in de meerdere EU landen

Na de inititiele markt Nederland en België is de onderneming recentelijk via meerdere websites ook actief geworden in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Spanje. Onder andere Scandinavië, Italië en Portugal staan gepland later dit jaar. 

Aan de basis van het succes ligt een bijzonder uitgebreide SEO e-commerce strategie met duizenden productvartianten en een uitstekende vindbaarheid op de zoekpagina’s van o.a. Google. 

In Nederland vindt verkoop inmiddels ook via andere kanalen plaats, met name gericht op volume afzet. 

Behoefte aan kapitaal bedraagt 150K Euro

Gezocht wordt een partij welke bereid is om te participeren in het aandelenkapitaal. Andere financieringsvormen zijn echter ook bespreekbaar. Een investeerder met toegevoegde waarde (bijvoorbeeld in de bouw of maakwereld) heeft voorkeur. Actief bijdragen is zeker bespreekbaar. 

Interested? Please contact us